پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228510
ليست وزراي جديد همزمان با روز تحليف به مجلس ارائه مي‌شود/ اعلام اسامي 7 وزير از سوي معاون روحاني
تاریخ انتشار : 1396/05/12 09:37:26
نمایش : 1845
عضو هيئت‌رئيسه مجلس از تقديم ليست وزراي پيشنهادي کابينه دوازدهم از سوي روحاني به مجلس در روز ۱۴ مرداد خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامرضا کاتب عضو هيئت‌رئيسه مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به برگزاري مراسم تحليف رئيس‌‌جمهور در روز شنبه 14 مرداد در مجلس، گفت: طبق اطلاعات کسب شده، آقاي روحاني ليست وزراي پيشنهادي کابينه دوازدهم را به همراه رزومه کاري و برنامه‌هاي‌شان همزمان با مراسم تحليف در روز 14 مرداد به مجلس تقديم مي‌کند.

وي با بيان اينکه رؤساي قوا، رئيس مجلس خبرگان و برخي از مقامات نظامي و انتظامي در مراسم تحليف رئيس‌جمهور حضور دارند، اظهار داشت: علاوه بر رؤساي قوا، قرار است رؤساي مجالس کشورها نيز در مراسم تحليف رئيس‌جمهور حضور داشته باشند.

پيش از اين پرويز اسماعيلي معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور جزئياتي از حضور ميهمانان خارجي در مراسم تحليف رئيس‌جمهور را تشريح کرد.

جمشيد انصاري هم معاون رئيس جمهور در صفحه شخصي خود؛ اسامي تعدادي از وزراي دولت دوازدهم را اعلام کرد.

وي تاکيد کرد: حضور وزيران با تجربه و موفقي همچون زنگنه، حجتي، بي‌طرف، قاضي‌زاده هاشمي، ظريف، شريعتمداري و آخوندي در کابينه نشان از کارامدي دولت دوازدهم دارد.

دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html